Helaas hebben wij op maandag 26 augustus te maken gehad met een langdurige internetstoring. Hierdoor zijn alle lopende bestellingen vertraagd. We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te maken en te verzenden.
Wat betekent dit voor mij?
U ontvangt uw bestelling later dan de levertijd aangeeft. Heeft u een bestelling met spoedlevering geplaatst? Dan krijgt u voorrang in ons productieproces. Heeft u de afgelopen dagen een bestelling geplaatst? Of wilt u nog een bestelling plaatsen? Ook dan is uw bestelling waarschijnlijk vertraagd.
Waarom zorgt een internetstoring voor vertraging?
Op onze server slaan wij uw drukbestand op. Door de storing konden wij deze niet bereiken en daardoor uw drukwerk niet maken.
Krijg ik nu korting of mijn geld terug?
Uw bestelling wordt later geleverd dan verwacht. Omdat onze levertijden altijd indicatief zijn, kunnen we u geen korting geven of geld terugstorten. We begrijpen dat de vertraging heel vervelend is en werken nu in ploegendiensten van 24 uur om de achterstand in te halen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat kan als uw bestelling nog niet in druk is. In uw account vindt u de status van uw bestellingen en de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Staat uw bestelling op 'in druk'? Vanaf deze status is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren, omdat we deze dan al maken of hebben gemaakt.
We doen er alles aan om uw drukwerk goed en snel bij u te krijgen en hopen dan ook op uw begrip.