Bij iedere bestelling die u plaatst moet een bezorg- en een afzenderadres opgegeven worden. Het bezorgadres is hierbij het adres waar de zending zal worden afgeleverd. Het afzenderadres staat vermeld op het verzendlabel. U kunt hier zelf een adres invullen, hetzelfde adres aanhouden als het bezorgadres of een niet-zichtbaar afzenderadres. Alle zendingen worden volledig neutraal verstuurd. Op zowel de verpakking als de inhoud zal nergens de naam van Reclameland staan. Tip: bekijk onze levertijden.
Bezorging binnen Nederland en België naar 1 adres is geheel gratis. Wilt u een bestelling laten bezorgen op meerdere adressen of buiten Nederland of België? Neemt u dan contact op met de klantenservice.
Een zaterdaglevering is mogelijk voor veel van onze producten. We streven ernaar om deze optie in de toekomst voor al onze producten te kunnen aanbieden. De toeslag voor een zaterdaglevering bedraagt € 10,- (€ 12,10 incl. btw) per orderitem. Let op: deze optie is niet beschikbaar voor adressen buiten Nederland. Deze optie is alleen beschikbaar wanneer u op vrijdag een spoedlevering plaatst.
De kosten van uw bestelling zijn mede afhankelijk van de levertijd. De prijs neemt af naarmate de levertijd toeneemt. De duur van de levertijd hangt af van verschillende factoren. Denk hierbij aan zaken als de aanlevertijd van het product, het soort product en de betalingsmethode. Zie levertijden voor meer informatie.
Op het moment dat uw bestelling klaar is en verzonden wordt, laten wij dit weten via verzendbevestiging per mail. Indien geselecteerd tijdens het bestellen, ontvangt u ook een sms-bericht met dezelfde informatie. Voor vrijwel alle bestellingen werkt Reclameland samen met DHL. In het enkele geval dat dat niet zo is, kunt u dat terugvinden in het bevestigingsbericht. Met het track & trace nummer uit de verzendbevestiging - ook terug te vinden in uw account onder ‘Mijn bestellingen’ - is vanaf de volgende werkdag de zending te volgen. Let op: het kan tot 24 uur duren voor uw track & trace nummer actief wordt!
De levering van uw bestelling vindt plaats op werkdagen (ma - vr) tussen 8.00 en 18.00 op het door u opgegeven bezorgadres. Een exacte bezorgtijd of een tijdsvak aangeven is niet mogelijk. Optioneel kunt u tegen een meerprijs wel kiezen voor een ochtendlevering voor 12.00 uur. Bij Nederlandse adressen is het mogelijk om - tegen een meerprijs - te leveren op zaterdag. Dit geldt niet voor grote bestellingen. Weten of uw bestelling hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact met ons op.
Slaagt DHL er niet in om uw bestelling tijdens de eerste poging te leveren? Dan zal er de eerstvolgende werkdag nog een poging worden gedaan. Is het na deze tweede poging ook niet gelukt, dan kan de zending gedurende een bepaalde periode afgehaald worden bij dichtstbijzijnde depot van DHL. Na dit aantal dagen zal de zending retour gestuurd worden naar de verzender: Reclameland in dit geval. Wordt uw bestelling via DHL For You verstuurd, dan zal de zending na 2 pogingen direct retour gestuurd worden en niet naar een depot gaan. Bij een DHL For You zending kunt u voor zowel de eerste of tweede poging zelf een moment of plaats van levering afspreken met DHL.
Heeft u een verkeerd adres ingevuld tijdens het bestellen? Tot het moment dat de bestelling verstuurd is kunt u in veel gevallen het adres nog kosteloos aanpassen via Mijn account - Mijn bestellingen. Heeft u een verzendbevestiging ontvangen en wilt u daarna het adres nog aanpassen? Dan zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Per pakket zijn deze kosten € 15,- ex. btw. Houd er rekening mee dat dit invloed kan hebben op de levertermijn.
Bent u niet in de gelegenheid om de zending af te halen bij het DHL-depot of wilt u de zending op een ander adres laten sturen? Wij kunnen bij DHL een nieuwe bezorgpoging aanvragen, eventueel met andere adresgegevens. De kosten van een nieuwe bezorgpoging bedragen € 15,- ex. btw per pakket. Nadat de betaling is voldaan, vragen wij een nieuwe bezorgpoging aan en kan de zending in de meeste gevallen de volgende werkdag alsnog geleverd worden.
Wanneer de zending door de vervoerder retour afzender wordt gestuurd en terug bij Reclameland komt, zullen wij daarvoor de kosten (€ 15,- ex. btw per pakket) in rekening brengen. Wilt u het pakket opnieuw laten versturen naar hetzelfde of eventueel een ander adres, dan zijn deze kosten € 20,- ex. btw per pakket. Bij het niet opnieuw versturen van de zending blijft de factuur voor het drukwerk, plus de extra kosten, staan.
Hebben wij na 14 kalenderdagen geen nieuwe instructies ontvangen voor het retour ontvangen pakket? Dan zal het pakket vernietigd worden.
Wilt u een bestellen naar meerdere adressen sturen? Dat kan! Houd hierbij rekening met meerkosten vanaf € 15,- ex. btw per pakket. Afhankelijk van de bestelling kunnen daar nog verpakkings- en/of handelingskosten bij komen. Wat de kosten in uw gevallen zullen, kunnen wij voor nagaan. Neem hiervoor, vrijblijvend, contact met ons op.
Na het drukken van uw gehele bestelling verzenden wij desgewenst één, vijf of tien bewijsexemplaren naar het door u aangegeven factuuradres. Het factuuradres geeft u aan in stap twee van het bestelproces. De verdere oplage verzenden we naar het bezorgadres. U ontvangt uw bewijsexemplaren in een Reclameland envelop die door PostNL wordt afgeleverd. Zie voor meer informatie onze bewijsexemplaren pagina.
Voor vragen omtrent uw zending kunt u contact met ons opnemen via telefoon, e-mail, chat of WhatsApp. Houdt uw ordernummer bij de hand zodat we u snel kunnen helpen.
In Westerbroek, vlakbij Groningen, produceren wij al het bestelde drukwerk zelf. Daarom is het ook mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Leuk om te weten is dat u bij het afhalen van uw bestelling altijd een gratis goodie mee krijgt! En hebt u trek in een kop koffie of thee? Ook die krijgt u van ons! Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur aan de Madepolderweg 7A.
Vragen?
Heeft u vragen? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via telefoon (09 397 09 99) of ons contactformulier. U krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.